Συχνές ερωτήσεις
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ & ΣΤΑΔΙΑ
Όταν κάνετε την παραγγελία σας λαμβάνετε ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα και η παραγγελία σας μπαίνει αυτόματα σε επεξεργασία. Μετέπειτα όταν επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων και η παραγγελία σας έχει ετοιμαστεί λαμβάνετε ένα μήνυμα ότι η παραγγελία σας είναι ολοκληρωμένη μαζί με το tracking number έτσι ώστε να μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της.
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού ή φυσικού καταστήματός μας σε διάστημα δεκατέσερων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους και αφού έχει προηγηθεί πρώτα τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατά την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής. Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή θα πρέπει : • Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης,(σφραγισμένο όπως παρελήφθη) συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης • Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί • Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες • Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας • Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο. Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.
Ακυρώσεις
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί. Η ακύρωση γίνεται μέσω τηλεφώνου ή email. Το ποσό επιστρέφεται ακέραιο και χωρίς καμιά επιβάρυνση στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται είτε μέσω τραπέζης, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας. Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε ισχύει η περίπτωση επιστροφής προϊόντων. Εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και επιθυμείτε την ακύρωση της συναλλαγής σας και εφόσον δεν σας έχουν αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 24 ωρών από την εντολή αγοράς, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, για να σας επιστρέψουμε άμεσα το ποσό χρέωσης που έχει γίνει στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.
ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Τα ηλεκτρονικά μας προϊόντα έχουν εγγύηση 1 έτος και μπορούν να αλλαχθούν με την επίδειξη της απόδειξης εντός του προαναφερόμενου χρόνου.
ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Το ωράριο των καταστημάτων μας είναι Δευτέρα ως Παρασκευή 9.00-21.00 και Σάββατο 9.00-20.00
Τα προϊόντα που ανήκουν σε σειρές είναι αυθεντικά?
Τα προϊόντα που ανήκουν σε σειρές προϊόντων είναι από επίσημα υπογεγραμμένες συνεργασίες της Miniso International με διάφορα brand όπως η Marvel, η Disney, η Coca Cola, το Toy Story, η Hello Kitty.