Προφίλ MINISO

Η MINISO είναι μια εταιρεία που διαθέτει προϊόντα εμπνευσμένα από το ιαπωνικό lifestyle και προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλεγμένων προϊόντων για τους νέους του σήμερα. Από το ξεκίνημα λειτουργίας της επιχείρησης το 2013, υπό την επίβλεψη του Κινέζου επιχειρηματία Ye Guofu, η MINISO έχει ανοίξει πάνω από 4200 καταστήματα σε πάνω από 80 χώρες και περιοχές σε διάστημα 7 χρόνων, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά, της Αυστραλίας, της Ισπανίας, της Ρωσίας, της Ινδίας και του Μεξικού.

Η MINISO δεν είναι απλά ένα brand, αλλά είναι και τρόπος ζωής, και μοιράζεται το όραμα πως “μια καλύτερη ζωή δεν έχει να κάνει με την τιμή των πραγμάτων” με όλους τους πελάτες της. Ο λόγος για την γρήγορη επιτυχία της MINISO είναι η αφοσίωσή της στο να φέρει στους νέους καταναλωτές ποιοτικά προϊόντα σε λογικές τιμές, επιτρέποντάς τους να απολαύσουν έναν ποιοτικό τρόπο ζωής με χαμηλότερο κόστος.

Προσιτή υψηλή ποιότητα”, “Χαρά” και “Ευεξία”, είναι οι αξίες που διαμορφώνουν την φιλοσοφία του του brand. Η “Προσιτή υψηλή ποιότητα” είναι ο μόνιμος στόχος της εταιρείας, όσον αφορά την ανάπτυξη προϊόντων, καθώς προσπαθεί να προσφέρει στους καταναλωτές φθηνά και καλοσχεδιασμένα προϊόντα. Η “Χαρά” περιγράφει την φυσική αντίδραση των καταναλωτών στην ανοιχτή, άνετη εμπειρία αγορών και στο εύθυμο περιβάλλον που υπάρχει στην MINISO, ενώ η “Ευεξία” ορίζει την χαλαρή και χαρούμενη διάθεση τους, όταν διαλέγουν από τη μεγάλη γκάμα προσιτών αγαθών στο κατάστημα.
Το 2020, η MINISO ξεκίνησε εκ νέου, χαρίζοντας στο brand περισσότερο νόημα. Στις 16 Μαΐου, το brand ανακοίνωσε ένα νέο slogan: Η ζωή είναι για διασκέδαση, MINISO. Η MINISO στοχεύει να γίνει ένα brand που κινείται παράλληλα με τους νέους του σήμερα, κατανοώντας καλύτερα τη στάση και τα συναισθήματά τους, προκειμένου να τους φέρει την πιο ευχάριστη εμπειρία αγορών.

Η MINISO θα διατηρεί πάντα τη βασική εταιρική στρατηγική “πρώτα το προϊόν” και θα ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις μεταξύ των καταναλωτών της Generation Z, μιας ομάδας με γνώμονα την ποιότητα στην οποία το brand παραμένει αφοσιωμένο. Η MINISO δίνει ιδιαίτερη σημασία στις ανάγκες των καταναλωτών της όταν αναπτύσσει προϊόντα, δημιουργώντας προϊόντα με χαρακτήρα “πίσω στα βασικά”, με απλοϊκά σχέδια που μιμούνται τη φύση. Με την τακτική να λανσάρει συχνά νέα προιόντα και να εφοδιάζεται από προμηθευτές παγκόσμιας κλάσης, ενώ προσφέρει και την καλύτερη αξία, το brand μπορεί γρήγορα να καθορίσει τάσεις, ιδιαίτερα στους τομείς των οικιακών ειδών, των ψηφιακών αξεσουάρ, της υγείας και της ομορφιάς, των παιχνιδιών και των υφασμάτων.

Από την ίδρυσή της, η MINISO έχει συνεργαστεί με brand παγκόσμιας φήμης, όπως η Coca Cola, η Marvel, το Hello Kitty, το Sesame Street, το Mickey and Minnie, τον Pink Panther, τα We Bare Bears και το Palace Museum του Πεκίνου, κυκλοφορώντας παιχνιδιάρικα προϊόντα crossover που είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους νέους καταναλωτές.

Με την συνεχή αφοσίωσή της στον αυθεντικό σχεδιασμό, το brand δημιούργησε το MINISO Design Academy και συνεργάστηκε με μερικούς από τους καλύτερους σχεδιαστές από τη Φινλανδία, τη Δανία, τη Νορβηγία, την Ισπανία και τη Νότια Κορέα για τη δημιουργία προϊόντων υψηλής ποιότητας που συνδυάζουν επιδέξια τη δημιουργικότητα και την πρακτικότητα – κερδίζοντας μια σειρά από διεθνή βραβεία σχεδιασμού, όπως το iF, το Red Dot και τα A ‘Design Awards.