Οργάνωση Γραφείου και Αύξηση Παραγωγικότητας

Οργάνωση Γραφείου και Αύξηση Παραγωγικότητας 1

Μια από τις ομορφότερες εποχές του χρόνου είναι αυτή που διανύουμε αυτή τη στιγμή, η άνοιξη! Ηλιόλουστες ημέρες, λουλούδια ανθισμένα παντού, συνθήκες ιδανικές για να βελτιωθεί η διάθεσή μας και να δώσουμε κίνητρα στον εαυτό μας ώστε να είμαστε πιο παραγωγικοί.

Δεν υπάρχει καλύτερη εποχή του χρόνου για να έχουμε ένα οργανωμένο και καθαρό γραφείο, όπως επίσης, την ντουλάπα, την κουζίνα ή το υπνοδωμάτιό μας. Με το μέσο άτομο να ξοδεύει περίπου 40 ώρες την εβδομάδα δουλεύοντας, καταλαβαίνουμε ότι η οργάνωση του γραφείου είναι ένα εξαιρετικό ξεκίνημα ανανέωσης!

Έτσι, είτε το γραφείο σας βρίσκεται σε ένα δωμάτιο κτιρίου, σε έναν κοινόχρηστο χώρο εργασίας ή στο δικό σας σπίτι, εδώ θα βρείτε 5 κορυφαίες συμβουλές για να μετατρέψετε τον χώρο εργασίας σας από οργανωμένο χάος σε παράδεισο παραγωγικότητας.

1. Τακτοποιήστε την επιφάνεια εργασίας σας

Πρώτα απ’ όλα, καθαρίστε το γραφείο σας από οποιοδήποτε αντικείμενο δεν είναι χρήσιμο! Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την κούπα καφέ από την προηγούμενη μέρα, παλιές αποδείξεις, περιττές σημειώσεις post-it και φωτοτυπίες, τα οποία ποτέ δεν πετάμε αλλά πάντα ανακυκλώνουμε! Και μην ξεχνάμε, αυτό το σνακ που βρίσκεται κρυμμένο στο κάτω συρτάρι και φυλάμε με μεγάλη προσοχή ώστε να μην βρεθεί στα χέρια του “λιχούδη” της δουλειάς ή της οικογένειας. Κάντε επιτέλους το διάλειμμα που σας αξίζει και απολαύστε το!

Είναι σημαντικό, να αφιερώνετε λίγα λεπτά καθαρίζοντας το γραφείο σας με την λήξη του ωραρίου σας κάθε Παρασκευή, ώστε να ξεκινήσετε την Δευτέρα με καθαρό μυαλό την καινούργια εβδομάδα! Αυτό ισχύει και για την επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας, βρείτε μια όμορφη εικόνα ταπετσαρίας που δεν θα σας αποσπά την προσοχή, αφαιρέστε περιττά εικονίδια και οργανώστε ξανά όλα τα απαραίτητα αρχεία.

2. Απαλλαγείτε από το χάος του mailbox σας

Αφιερώστε μερικές ώρες για την εκκαθάριση του inbox σας. Χρησιμοποιήστε φακέλους για να οργανώσετε συνομιλίες, να αρχειοθετήσετε email που έχετε απαντήσει και να απαντήσετε σε όσα είναι ακόμα αναπάντητα. Μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε τον “κάδο απορριμμάτων” για email που δεν σας χρειάζονται, όπως επίσης και το κουμπί unsubscribe!

3. Οργανώστε κατάλληλα το συρτάρι σας

Τα συρτάρια σας πρέπει να πάψουν να είναι ένας χώρος αποθήκευσης στοιβαγμένων εγγράφων και αχρησιμοποίητων χαρτικών, αλλά χρειάζεται να τα δείτε ως ένα εργαλείο διαχείρισης έργου! Επενδύστε σε φακέλους με ετικέτες και κατηγοριοποιήστε κατάλληλα τα έγγραφά σας, ώστε να γίνει και ευκολότερη η αναζήτησή τους. Χρησιμοποιήστε κουτιά αποθήκευσης για να συλλέγετε αντικείμενα γραφικής ύλης ανά κατηγορία και να ξέρετε που να απευθυνθείτε την κρίσιμη στιγμή. Θα δείτε άμεσα αποτελέσματα στα επίπεδα παραγωγικότητάς σας, αλλά και στην διαχείριση του χρόνου σας!

4. Γίνετε ψηφιακά έξυπνοι

Εμπιστευτείτε εφαρμογές κατάλληλες για την οργάνωση και καταγραφή σημειώσεων, task και επαφών, όπως το Google Drive, αποθηκεύοντάς τα όλα στον προσωπικό σας υπολογιστή χωρίς να χάνετε καλές ιδέες ή να αποπροσανατολίζεστε από τα καθήκοντά σας!

Και αν παραμένετε ένας stationary lover, θα πρέπει να επισκεφτείτε το πλησιέστερο κατάστημα MINISO, με την υπόσχεση ότι θα διατηρήσετε οργανωμένο το νέο σας γραφείο!

5. Go Green

Επενδύστε σε φυτά που δεν απαιτούν ιδιαίτερη φροντίδα και που θα καθαρίσουν τον αέρα, θα φωτίσουν το χώρο του γραφείου σας και θα δημιουργήσουν μια ευχάριστη ατμόσφαιρα. Τα Spider plants (Χλωρόφυτο), τα Snake plants (Δράκαινα), οι Κρίνοι, η Αλόη βέρα κ.λπ. είναι πολύ εύκολο να διατηρηθούν σε κλειστό χώρο και είναι πολύ καλά στην απορρόφηση των τοξινών από τον αέρα. Μπορείτε, επίσης, να διακοσμήσετε το γραφείο σας με αρωματικά κεριά για να νιώθετε χαλαροί και ήρεμοι ενώ εργάζεστε και να σας βοηθήσουν να εργαστείτε πιο αποτελεσματικά.

Αυτές οι απλές, αλλά χρήσιμες ιδέες, μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το γραφείο σας καθαρό όλο το χρόνο. Τώρα θα έχετε περισσότερο χρόνο και ενέργεια για να αφιερώσετε και σε άλλες σημαντικές εργασίες!

  • No products in the cart.